نقد و برسی اپل ایفون4اس

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید

یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید.قیمت های گوشی

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یک موبایل.دانلود بازی.یک موبایل دانلود نرم افزار.یک موبایل اندروید خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

ــ
                                                      


نظرات شما عزیزان:

pinocio
ساعت18:07---3 شهريور 1392
ﺳﻼﻡ ﻫﺮﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ 3 ﺑﺎﺭﺗﮑﺮﺍﺭﮐﻦ ،ﺑﻌﺪ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺯﯾﺮ ﻭﺑﺨﻮﻥ : ﺑﺴﻢ ﺍﻟﻠﻪ ﺍﻟﺮﺣﻤﻦﺍﻟﺮﺣﯿﻢ ﻻﺣﻮﻝ ﻭﻻﻗﻮﺓ ﺍﻻ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﺍﻟﻌﻠﯽ ﺍﻟﻌﻈﯿﻢ ﺁﻣﯿﻦﺍﯾﻦ ﭘﯿﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﻪ 9 ﻧﻔﺮ ﺑﻔﺮﺳﺖ ، ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ، ﺑﺎﻭﺭ ﻧﻤﯿﮑﺮﺩﻡ ﻭﻟﯽ ﻭﻟﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻣﯿﺸﻪ ! ﭘﺎﮎ ﮐﻨﯽ ﯾﺎ ﻧﻔﺮﺳﺘﯽ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺁﺭﺯﻭﺕ ﺑﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻧﺸﻪ ﺍﻻﻥ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻦ ، ﺩﻗﯿﻘﺎ 9 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﯾﻪﺍﺗﻔﺎﻗﯽ ﻣﯿﺎﻓﺘﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ

mary
ساعت0:41---2 شهريور 1392
من عاشق نقد و بررسی انواع گوشی هستم واقعا ممنون عزیزم

رز
ساعت20:21---1 شهريور 1392
متخصصییییییییییااااااااااااااا اااااااااا
مرسی که بهم سر زدی


عشق من عاشقم باش
ساعت1:16---1 شهريور 1392
وبت
فوق العاده هستش!!!!


Bفرزاد افشار
ساعت16:45---31 مرداد 1392
فوق العاده هستش!!!!

B
ساعت16:44---31 مرداد 1392
من واقعا راضي هستم يعني نميدونم چي بگم براي تهيه ان گوشي قبلي و هر چي داشتم فروختم يعني من در شهر خودمان زبان زد حرفه اي ترين گوشي همراه يا بگم تکنولوژي هستم من وقتي با اون کار ميکنم حس کار با دنياي مدرن تکنولوژي غرب و فيلمهاي تخيلي را ميکنم من از اکثر امکاناتش استفاده کردم.

B
ساعت16:44---31 مرداد 1392
من واقعا راضي هستم يعني نميدونم چي بگم براي تهيه ان گوشي قبلي و هر چي داشتم فروختم يعني من در شهر خودمان زبان زد حرفه اي ترين گوشي همراه يا بگم تکنولوژي هستم من وقتي با اون کار ميکنم حس کار با دنياي مدرن تکنولوژي غرب و فيلمهاي تخيلي را ميکنم من از اکثر امکاناتش استفاده کردم.

علي مرادي
ساعت16:43---31 مرداد 1392
تمام گوشيهاي توليد شده در کمپانيهاي ديگر يک نوع گوشي تجاري و فقط براي رقابت هستند و هر روز مدلهاي چديد روانه بازار ميکنند و ايرادهاي آنها پس از اينکه روانه بازار شدند مشخص ميشوند ولي اپل اينگونه نيست. شايد دو سال روي يک مدل کار ميکند و سپس روانه بازار ميکند تا جاي هيچگونه نقص نباشد. اين است فرق اپل با گوشيهاي تجاري و رقابتي ديگر کمپانيهاي بزرگ.

:امير مهدي حلاج زواره
ساعت16:43---31 مرداد 1392
من اين گوشي روديدم و باهاش کار کردم حرف نداره اما کسي که بره و اين گوشي رو بخره پشيمون ميشه چون بيشتر خدماتش به اينترنت وابسته هست و ما نميتونيم که همش تو نت باشيم اين يک عيب بزرگ دومين عيبش اينه که يک سري محدوديت ها براي ارسال فيلم و عکس داره و عيب آخرش اينه که نرم افزارايي که براش دانلود ميکني نسبت به اندرويد حجم خيلي بالايي داره و به نظر من One X يا S3 خيلي تو ايران به کار مياد البته اگر ميخواي تو مترو همه چشمشون بيوفته رو زمين يا تو دانشکاه همه بهت نگاه کنن درنگ نکن و برو بخر!

●رضا فخري :
ساعت16:42---31 مرداد 1392
سلام به همه. من گوشي فروشي دارم. هم با One X کار کردم هم با S3 خودم هم Desire HD دارم اما 4S يه چيز ديگست. کسايي که دارن مبدونن من چي ميگم. آيفون انگار فراتر از يک ديوايسه. وقتي دستت ميگيري و باهاش کار ميکني انگار معنويت گوشي رو درک ميکني.

..
ساعت16:42---31 مرداد 1392
هيچ چيز مثل آيفون نميشه، اصلا قابل مقايسه با هيچ گوشي ديگه ايي نيست

امير کثيري
ساعت16:40---31 مرداد 1392
اپل هميشه ثابت کرده که يه گوشي خاصه و نميشه با گوشي هايه ديگه مقايسش کرد من 4S داشتم الان فروختم مي خوام 5 بگيرم مطمئنم که اشتباه نکردم از خريدش.

بيژن رحيمي. :
ساعت16:40---31 مرداد 1392
اقا معين رباني يه جوري ميگي سرعتش بالاست انگار لامبورگينيه. S3 سرعتش از آيفون بهتره و خيلي خيلي هم از آيفون بهتره. از همه لحاظ. فقط ديجي کالا

سعيد هادي :
ساعت16:39---31 مرداد 1392
من حدود يک ماهه 64 گيگشو گرفتم، تا الان هرچي گوشي داشتم بعد يه مدت برام تکراري شده، ولي اپل يه چيزيه که هر چي ميگذره بيشتر باهاش حال ميکني و برات مثل يه دوست صميمي ميشه. تو گوشيا يه کلام ، فقط اپل والسلام.

Farshid
ساعت16:39---31 مرداد 1392
تا حالا من گوشي نديدم که مثل گوشي هاي Apple با کيفيت و خوش دست باشه.

●محمد
ساعت16:38---31 مرداد 1392
کساني که اين گوشي راداشتند با مشکل باطري مواجه شدند؟ آره+++++ نه ---

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 31 / 5 / 1387برچسب:,

] [ 4:34 بعد از ظهر ] [ امیر حسین قاسمی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه